Δεν συμπεριφέρεσαι στον Παναθηναϊκό των έξι ευρωπαϊκών με τρόπο αλήτικο, ντροπιαστικό και ληστρικό πέρα για πέρα. Βέβαια, δεν μιλάμε για άντρες. Μιλάμε για πισωγλέντηδες. ''Maricon'' για να το πω ισπανικά, προς τιμήν του Μαρτίν που πρέπει να είχε είδωλο του τον Παπουτσέλη!

Δεν χρειάζεται να σκαμπάζεις πολλά από το άθλημα για να μπορέσεις να καταλάβεις ότι στην Πόλη στήθηκε το μεγαλύτερο σκηνικό ληστείας που έχει στηθεί ποτέ στην ιστορία του ευρωπαϊκού μπάσκετ! Ήθελαν τους Ρώσους στον τελικό, ήθελαν τον Κιριλένκο και με σιχαμένο τρόπο το έκαναν! Οι ληστές, που αν υπήρχε δικαστήριο του μπάσκετ θα τους είχε στείλει στην ηλεκτρική καρέκλα!

Διαβάστε όλο το σχόλιο στο leoforos.gr