"Σινάν Ερντεμ" λίγο πριν τα μεσάνυχτα. Ο Ίβκοβιτς έχει μόλις τελειώσει την ομιλία του, παρουσία του Κωνσταντίνου, του Παναγιώτη και του Γιώργου Αγγελόπουλου, οι παίκτες μαζεύονται στο κέντρο των αποδυτηρίων, ενώνουν τα χέρια και λένε "Ολυμπιακός".

Όλα ήσυχα, όλα ήρεμα. Άλλοι πάνε για ντουζ, άλλοι ασχολούνται με τα κινητά τους και άλλοι συζητούν χαμηλόφωνα. Όπως ο Πρίντεζης, που προσπαθώντας να απελευθερωθεί από επιδέσμους και κάλτσες, λέει με χαμόγελο στον Μάντζαρη: "Πονάει όλο μου το σώμα εκτός από τους ώμους. Σε όλα τα υπόλοιπα σημεία νιώθω πόνους".

Δεν πειράζει ρε Γιώργο, την Κυριακή, πάλι με χαμόγελο θα λες ότι πονάς και στους ώμους! Γιατί όταν λέμε όλα, εννοούμε ΟΛΑ!

Διαβάστε όλο το άρθρο στο katimagiko.gr