Η ώρα του μεγάλου τελικού έφτασε. Στον ημιτελικό με τον Παναθηναϊκό δείξατε να έχετε φοβερό άγχος και πίεση. Τώρα, σε τι κατάσταση είστε;

"Μια χαρά. Τώρα νομίζω τα πράγματα είναι καλύτερα γιατί έχουμε φτάσει ένα βήμα πριν τον μεγάλο μας στόχο. Μας έφυγε μεγάλο άγχος και πίεση από τους ώμους μας. Ξέραμε πως ο Παναθηναϊκός θα μπορούσε να μας δυσκολέψει. Και το έκανε σε πολύ μεγάλο βαθμό, στο τέλος, όμως, κάναμε την ανατροπή, είχαμε και την τύχη με το μέρος μας και τώρα είμαστε στον τελικό".

Διαβάστε όλη τη συνέντευξη στο gazzetta.gr