"Αισθάνομαι σα να ονειρεύομαι. Είναι το πρώτο μου τρόπαιο και αισθάνομαι ότι ζω κάτι μαγικό, κάτι το εξωπραγματικό. Είμαι πανευτυχής για όλους και όλα, ο Θεός είναι μεγάλος, δεν είχα διανοηθεί ότι θα ζούσα κάτι τέτοιο", τόνισε και πρόσθεσε αναφορικά με την διαφορά που πήραν οι Ρώσοι:

"Ποτέ δεν το θεώρησα χαμένο το ματς. Ποτέ δεν το παρατήσαμε…", επισήμανε ο Λο.