"Στο τέλος της διαδρομής το αξίζαμε. Το πιστεύαμε, δεν το παρατήσαμε ποτέ το ματς. Είχαμε πίστη και το έχουμε κάνει και άλλες φορές φέτος! Χάσαμε ένα κύπελλο στην Ελλάδα έτσι αλλά πήραμε το Ευρωπαϊκό. Είμαι χαρούμενος που είμαι μέλος του Ολυμπιακού. Είμαστε πρωταθλητές Ευρώπης και ο Ολυμπιακός το άξιζε αυτό!», τόνισε ο γκαρντ των Πειραιωτών.