Ο Κωνσταντίνος Αγγελόπουλος δεν έχασε την ευκαιρία να πάει ως τα αποδυτήρια για να δει το κλίμα της ομάδας και να ευχαριστήσει τους παίκτες. Ο ίδιος τους είπε συγκινημένος: «Άθλος αυτό που κάνατε! Σας ευχαριστώ όλους».