O Σισλάουσκας χάνει τη δεύτερη βόλη.

Ο Παπανικολάου πηδάει και πιάνει εύκολα το ριμπάουντ.

Δίνει αμέσως την μπάλα στον Σπανούλη και αυτός την κτυπάει 8 φορές στο έδαφος μέχρι να μπεί στο "ζωγραφιστό" της ΤΣΣΚΑ.

Όταν οι αντίπαλοι πέφτουν πάνω του εκείνος την δίνει (ασίστ) στον Πρίντεζη, που αλλάζει χέρι και με το δεξί την βγάζει στο αντίπαλο καλάθι. Μένουν 0,7 δευτερόλεπτα. Ο Ολυμπιακός είναι Πρωταθλητής Ευρώπης.

Ουρλιαζω.

Εχει γίνει το αδύνατο.

Ουρλιάζω.

Ποιος; Εγώ που είμαι Παναθηναϊκός.

Γίνονται αυτά;

Όχι!

Ξαναρωτάω: Γίνονται;

ΝΑΑΑΙΙΙ! Γίνονται.

Διαβάστε όλο το σχόλιο στο gazzetta.gr