Εκεί αναμένεται να τους περιμένουν εκατοντάδες οπαδοί του Ολυμπιακού για να τους αποθεώσουν για την κατάκτηση της Ευρωλίγκας.

Αξίζει να σημεωθεί ότι η αποστολή ήταν να επιστρέψει στις 11:00 το πρωί στην Αθήνα, αλλά μετά από απόφαση της διοίκησης άλλαξε η ώρα πτήσης για να μπορέσουν να το γλεντήσουν σε γνωστό κλαμπ της Πόλης.