Στο μυαλό μου είναι η μεγαλύτερη επιτυχία στην ιστορία του ΟΣΦΠ από το 1925. Κάποιοι ενδεχομένως να θεωρούν ότι το 325ο πρωτάθλημα των Ερυθρόλευκων στο πόλο, το 87ο στο ποδόσφαιρο, το 169ο στην κολύμβηση, το γκολ του «Πάτσα» στη Βρέμη, το πέναλτι του Νικοπολίδη στον τελικό με την ΑΕΚ ή ακόμη και το πρώτο εύκολο με την Μπαρτσελόνα το 1997, είναι μεγαλύτερα επιτεύγματα.

Για μένα είναι η σημαντικότερη επιτυχία του συλλόγου μετά από διαδοχικές υπερβάσεις και ανατροπές απέναντι σε καλύτερους ή ισότιμους αντιπάλους, της οποίας η κορύφωση συνιστά (με έναν και μοναδικό «top class» παίκτη για τα ευρωπαϊκά δεδομένα απέναντι σε ομάδα που έχει 4-5 τέτοιους και +19) γεγονός που θα αποτελεί σημείο αναφοράς για ΟΛΕΣ τις γενιές φίλων του Ολυμπιακού στο μέλλον.

Διαβάστε ολόκληρο το σχόλιο στο gazzetta.gr