Η ...επιστήμη και δη η επιστήμη του μπάσκετ έχει σηκώσει από χθες τα χέρια ψηλά. Δεν μπορεί να δώσει μια απάντηση για το πώς τα πιτσιρίκια του Ντούσαν Ίβκοβιτς έκαναν το ΘΑΥΜΑ της ιστορίας και κέρδισαν στον τελικό την ΤΣΣΚΑ των μεγάλων και ακριβοπληρωμένων αστέρων.

Εμείς δεν θα το παίξουμε ειδικοί. Ούτε θα κάνουμε αναλύσεις επί αναλύσεων. Απλά θα σταθούμε στην εξήγηση που έδωσε ο πλέον κατάλληλος: ο Ντούσαν Ίβκοβιτς.

Έχουν περάσει ελάχιστα λεπτά από τη λήξη του συγκλονιστικού τελικού και πάνω στους τρελούς πανηγυρισμούς ο Σοφός δέχεται ερώτηση από τον ρεπόρτερ της Nova για το ποιοι είναι οι λόγοι της ανεπανάληπτης επιτυχίας του Ολυμπιακού.

Οι λέξεις του Σέρβου τεχνικού ήταν μόνο δύο: "Είμαστε ΟΜΑΔΑ"! Αυτό νομίζουμε ότι τα λέει όλα. Πέρα από τα συστήματα και τις τακτικές αυτός ο Ολυμπιακός απέδειξε ότι είναι μια πραγματική ομάδα με όλη τη σημασία της λέξης.

Όχι μόνο μέσα στο παρκέ αλλά κι έξω απ' αυτό. Μια ομάδα που ξεχειλίζει από υγεία. Από τη διοίκηση και το προπονητικό τιμ μέχρι τους παίκτες, τους φροντιστές και τον τελευταίο υπάλληλο της ΚΑΕ. Μια ομάδα γεμάτη ενέργεια, πάθος, δίψα για διάκριση και πίστη στις δυνάμεις της.

Όλα αυτά τα στοιχεία συντέλεσαν για να γραφτεί στην Πόλη η πιο χρυσή σελίδα στην ιστορία του μπασκετικού Ολυμπιακού και μία από τις σημαντικότερες στην ιστορία του ελληνικού αθλητισμού γενικότερα.

Και γι' αυτό οφείλεται ένα μεγάλο μπράβο και ένα μεγάλο ευχαριστώ στον δημιουργό αυτής της ομάδας που δεν είναι άλλος από τον Ντούσαν Ίβκοβιτς. Μια βαθιά υπόκλιση...