Αναλυτικά, η ανακοίνωση:

"Το κύπελλο πρωταθλητριών στο μπάσκετ κατέκτησαν πολλοί σύλλογοι.

Με τρόπο ΘΡΥΛΙΚΟ, μόνο ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ μας.

Συγχαρητήρια σε όλους όσοι συνέβαλαν στην επίτευξη του μοναδικού αυτού άθλου!

ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Σ.Φ.Π."