Λοιπόν, αν και συνήθως φλυαρώ, αυτή τη φορά θα λύσω το μυστήριο από την αρχή, διότι μπορεί ο Ολυμπιακός να καθάρισε μέρα Παρασκευή την Μπαρτσελόνα και Κυριακή την ΤΣΣΚΑ, αλλά στην πραγματικότητα αυτό το δεύτερο ευρωπαϊκό στέμμα του το φόρεσε ένα κρύο Σαββατιάτικο απόβραδο, στον Άγιο Θωμά, μεγάλη η χάρη Του!

Σάββατο κι απόβραδο και... ασετιλίνη, λοιπόν, όπως έγραψε κάποτε κι ο Λευτέρης Παπαδόπουλος! Σάββατο κι απόβραδο και... μπινελίκια εν προκειμένω! Σάββατο 21 Ιανουαρίου του 2012, μετά τη δύσκολη κι αγχωτική νίκη του Ολυμπιακού επί του ουραγού και παρθένου (0-13) Αμαρουσίου, στον επίλογο μιας εμφάνισης, που έκανε τον Ντούντα Τούρκο (στην κυριολεξία, ελέω του Φάιναλ Φορ) από το κακό του.

Διαβάστε ολόκληρο το σχόλιο στο gazzetta.gr