Ο πρώην ρέφερι και νυν μέλος της ΚΕΔ έκανε δηλώσεις μετά τους δύο ημιτελικούς και μίλησε για αυτόν του Παναθηναϊκού αναφερόμενος στη διαιτησία του αγώνα.

Κάτι που …παραξένεψε την "ερυθρόλευκη" πλευρά και γι’ αυτό ο αντιπρόεδρος της ΚΑΕ Ολυμπιακός, Γιώργος Σκινδήλιας, ζήτησε να μάθει τι ακριβώς ειπώθηκε.

Διαβάστε όλο το ρεπορτάζ στο gazzetta.gr