Σύμφωνα με όσα ανέφερε ο έμπειρος δημοσιογράφος, η οικογένεια του Γιάννη Αντετοκούνμπο και ιδιαίτερα η μητέρα του, Βερόνικα έβλεπε με θετικό μάτι το ενδεχόμενο μετακόμισης στο Μαϊάμι, καθώς η πόλη της Φλόριντα αποτελούσε έναν ιδιαίτερα ελκυστικό προορισμό τόσο για αγωνιστικούς όσο και για οικογενειακούς λόγους.

«Η μητέρα του ήθελε να πάει στο Μαϊάμι. Βαρέθηκε το κρύο», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Ιγνατίου!