Αυτό σημαίνει ότι τα κέρδη της εταιρείας αυξήθηκαν περίπου στα 3,5 δις σουηδικές κορώνες από τα 3,1 δις το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο.

Η αυτοκινητοβιομηχανία έχει επενδύσει το τελευταίο χρονικό διάστημα σε νέα μοντέλα προκειμένου να εξασφαλίσει μια θέση στην premium αγορά αυτοκινήτων, όπου κυριαρχούν σήμερα η Mercedes-Benz και η BMW.

Η Volvo ανακοίνωσε ότι είχε πουλήσει παγκοσμίως 129.148 αυτοκίνητα το πρώτο τρίμηνο, έχοντας αύξηση 7% στις πωλήσεις στην Κίνα, ενώ στις ΗΠΑ οι πωλήσεις της Volvo υποχώρησαν 18%.

Να σημειώσουμε ότι η εταιρεία ανακοίνωσε ρεκόρ πωλήσεων πέρσι, πουλώντας συνολικά 534.332 αυτοκινήτων, ενώ στόχος μέσα στα επόμενα χρόνια και σύμφωνα με ανακοίνωση η εταιρεία αισιοδοξεί να αγγίξει τις 800.000 μονάδες.

Πηγή: Praktoreio-Sport