Μέσα στο «σπίτι» του δε χάνει (σχεδόν) ποτέ: ο Λιούις Χάμιλτον πήρε μια πανεύκολη νίκη (την 4η συνεχόμενη) στην πίστα του Σίλβερστοουν και έφτασε σε απόσταση αναπνοής από τον Σεμπάστιαν Φέτελ, ο οποίος στο τέλος είχε- όπως και ο teammate του- τεράστιο πρόβλημα με τα ελαστικά και αναγκάστηκε να μπει στα πιτ για ν’ αλλάξει γόμα!

Δεύτερος ήταν ο απίστευτος και σήμερα Βάλτερι Μπότας, με τον Κίμι να καταφέρνει, τελικά, να κρατήσει την 3η θέση και ν’ ανέβει στο βάθρο.

Ας πάρουμε, όμως, τα πράγματα από την αρχή… 

Σβήνουν τα κόκκινα φώτα και έπειτα… ξανανάβουν

Με το που ξεκίνησε ο γύρος σχηματισμού ο Πάλμερ αποφάσισε πως είχε… τρέξει αρκετά και πάρκαρε τη Ρενό του εκτός, αναγκάζοντας τους πάντες να εκκινήσουν για δεύτερη φορά.

Όταν έσβησαν εκ νέου τα κόκκινα φώτα, λοιπόν, ο Χάμιλτον κρατήθηκε μπροστά από τον Ράικονεν, όμως ο Φερστάπεν «άρπαξε» τον Φέτελ, τα φρένα του οποίου «κάπνιζαν» πάρα πολύ έντονα λίγο πριν τη εκκίνηση.

Ο αγώνας, ωστόσο, δεν έμελλε να συνεχιστεί για πολλή ώρα χωρίς προβλήματα, καθώς ο Κβίατ χτύπησε τον Σάινθ και το αυτοκίνητο ασφαλείας κρίθηκε απαραίτητο.

Κι άπαντες έμειναν να περιμένουν το πότε στο… καλό θ’ αποχωρήσει από την πίστα.

Και τώρα πιάστε τον

Με το που έφυγε το Α.Α. στον 5ο γύρο και ο Χάμιλτον βρήκε μπροστά του ελεύθερο πεδίο, πάτησε το πόδι του στο γκάζι της Μερσέντες μέχρι τέλους και με συνεχείς ταχύτερους γύρους χάθηκε στον ορίζοντα, αφήνοντας τον Κίμι άνω των 10 δευτερολέπτων πίσω του.

Ο Μπότας-  που εκκίνησε 9ος λόγο της αλλαγής κιβωτίου- άρχισε ν’ αναρριχάται στην κατάταξη και ανέβηκε άμεσα 6ος, ενώ Φερστάπεν και Φέτελ μάχονταν για την 3η θέση. Οι δυο τους είχαν, μάλιστα, μια απίστευτη μονομαχία στον 16ο γύρο, με τον Γερμανό πιλότο της Φεράρι να περνάει για ελάχιστα μπροστά, πριν ο Μαξ κρατήσει (με το δικό του, «ιδιαίτερο» στυλ) την 3η θέση.

Όμως, αυτό θα ήταν προσωρινό…

Ώρα για πιτ στοπ, ώρα για αλλαγές στην κατάταξη

Στον 19ο γύρο ο Φέτελ, βλέποντας πως δεν μπορεί να περάσει τον Φερστάπεν στην πίστα- μπήκε στα πιτ για να βάλει τη μαλακή γόμα κι αυτή του η επιλογή αποδείχτηκε κόκκινο χρυσάφι: ο Ολλανδός τον ακολούθησε στο επόμενο πέρασμα, όμως βγήκε πίσω του στην 4η θέση. Ο Κίμι μπήκε στον 25ο, ο πρωτοπόρος Χάμιλτον στον 26ο και το 1-2 δεν άλλαξε.

Αυτό που άλλαξε, ωστόσο, ήταν ο… Μπότας: ο Φινλανδός έκανε τρομερό αγώνα και βρέθηκε ακόμα και δεύτερος. Μ’ ένα πιτ-στοπ αστραπή στον 33ο γύρο (μόλις 2.1 δεύτερα!) κατάφερε να περάσει στην 4η θέση, αφήνοντας πίσω του τον Φερστάπεν. Επόμενος στόχος του ήταν, φυσικά, ο 3ος Φέτελ που βρισκόταν μπροστά του 5.5 ολόκληρα δευτερόλεπτα.

Στις πιο πίσω θέσεις, ειδική μνεία στον σταθερότατο Οκόν που φιγούραρε γι’ ακόμα μία φορά εντός της βαθμολογούμενης δεκάδας, αλλά και στον Ντάνιελ Ρικιάρντο που παρά την χθεσινή αναποδιά έδινε τη μάχη για να μπει στους βαθμούς.

Και, πλέον, το μόνο που είχε μείνει ήταν το τελευταίο μέρος του αγώνα… 

Στο «σπίτι» του δεν τον αμφισβητεί κανείς

Μετά το μοναδικό πιτ όλων των πιλότων ο Μπότας έβαλε το κεφάλι κάτω, άρχισε να μειώνει με καταιγιστικούς ρυθμούς τη διαφορά του από τον Φέτελ και μετά από μια επική μονομαχία- στην οποία ο Γερμανός έμεινε μπροστά- τον πέρασε με τη… δεύτερη και ανέβηκε στην 3η θέση.

Μπροστά, ο άπιαστος Λιούις Χάμιλτον συνέχισε τον μοναχικό του αγώνα και πήρε δια περιπάτου την 4η σερί νίκη του στο Σίλβερστοουν (και 5η συνολικά), μειώνοντας σε απόσταση αναπνοής τη διαφορά του στη βαθμολογία από τον Φέτελ, του οποίου το μέλλον του επεφύλασσε… τραγωδία.

Τι συνέβη; 2 γύρους πριν το τέλος τα ελαστικά του Κίμι παρέδωσαν πνεύμα και αναγκαστικά μπήκε στα πιτ ο Φινλανδός καθώς απειλείτο με κλατάρισμα, κάτι που έπαθε τελικά ο Σεμπ- που επίσης αναγκάστηκε να σταματήσει στο μποξ του για ν’ αλλάξει γόμα!

Κάπως έτσι, ο Μπότας έκανε το ανέλπιστο 1-2 για την Μερσέντες, με τον Ράικονεν να παίρνει μετά δυσκολίας την 3η θέση. 4ος ήταν ο Φερστάπεν, με τον Ρικιάρντο να ολοκληρώνει τον τρομερό του αγώνα και να τερματίζει 5ος.

Ο Χούλκενμπεργκ ήρθε 6ος, ο Φέτελ μετά την αλλαγή ελαστικών στον τελευταίο γύρο έπεσε 7ος και οι Οκόν, Πέρεζ, Μάσα συμπλήρωσαν τη βαθμολογούμενη πρώτη δεκάδα.

Κάπως έτσι, με αυτό τον αναπάντεχο τρόπο, επιβεβαιώθηκε αυτό που φαίνεται και δια γυμνού οφθαλμού εδώ και μερικούς αγώνες: η Μερσέντες ανεβαίνει ολοένα και περισσότερο, τη στιγμή που η Φεράρι δείχνει να μένει στάσιμη.

Ήδη ο Χάμιλτον ουσιαστικά κατάφερε να εξαλείψει τη διαφορά του στη βαθμολογία και μπαίνοντας, πλέον, στο δεύτερο μισό του πρωταθλήματος έρχεται να «δικαιώσει» τις προβλέψεις πριν την έναρξη της σεζόν: πως αυτός είναι το μεγάλο φαβορί για τον φετινό τίτλο.

Εκτός κι αν…

Εκτός κι αν ο Φέτελ καταφέρει να βγάλει κάποιον λαγό από το κράνος του.

Ποιος είπε πως ένας 4 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής δεν μπορεί να το κάνει αυτό;

Πηγή: sdna.gr