Κατά τη διάρκεια της εξέλιξης, η Mercedes-AMG έβαλε τη GT4 σε δοκιμή αντοχής 30 ωρών στο Lausitzring στη Γερμανία. Η ανάπτυξη συνεχίζεται, ενώ τα πρώτα GT4 προβλέπεται να παραδοθούν μέχρι τα τέλη του 2017.
Στα σπλάχνα του κρύβεται ο biturbo V8 4,0 λίτρων που προέρχεται από τη Mercedes-AMG GT R. Αποδίδει 510 ίππους και 600 Nm. Με άλλα λόγια, είναι λιγότερο ισχυρή από τη GT S και με λιγότερη ροπή από τη GT.
Μια ακόμη διαφορά είναι η μετάδοση. Σε σύγκριση με το αυτόματο κιβώτιο AMG Speedshift DCT με διπλό συμπλέκτη της οικογένειας GT, η GT4 είναι εξοπλισμένη με ένα 6τάχυτο σειριακό κιβώτιο μαζί με ελεγχόμενο διαφορικό και πνευματική λειτουργία. Με απόβαρο 1.390 kg, η GT4 είναι εξοπλισμένη με ανταγωνιστικά φρένα (390 mm μπροστά και 355 mm πίσω).
Ακόμη και με το ρεζερβουάρ καυσίμου των 120 lt γεμάτο, η Mercedes-AMG GT4 του 2018 μπορεί να φτάσει στα 100 χλμ/ώρα σε λιγότερο από 4 δευτερόλεπτα, με μέγιστη ταχύτητα πάνω από 250 χλμ/ώρα.
Super League
Premier League
Παγκόσμιο Κύπελλο Συλλόγων
Champions League
Europa League
UEFA Conference League
Bundesliga
Serie A
La Liga
Ligue 1
Superleague 2
Κύπελλο Ελλάδας
Euroleague
Basket League
NBA
Eurocup
Basketball Champions League
Volley
Tennis
Πόλο
Στίβος
Αυτοκίνητο