Έκτοτε δουλεύει εκτενώς πάνω στο συγκεκριμένο πρωτότυπο και τώρα, σε εκδήλωση που έλαβε χώρα στη Σεούλ, παρουσίασε την σχεδόν τελική μορφή του.

Ακόμα είναι αβάφτιστο γι’ αυτό τιτλοφορείται ως « Next Generation FCEV», δηλαδή το επόμενης γενιάς όχημα με κυψέλες υδρογόνου. Από όσα ειπώθηκαν κατά την αποκάλυψή του από τους Κορεάτες, δεν μπορούμε παρά να σταθούμε στην αυτονομία του που φτάνει τα 580 χιλιόμετρα!

Σε σχέση με το πρωτότυπο που είδαμε στην ελβετική έκθεση (και για το οποίο μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα πατώντας εδώ), προφανώς η εμφάνιση είναι λιγότερο δραματική – όπως συνήθως συμβαίνει όταν ένα concept car πλησιάζει στη γραμμή παραγωγής. Τόσο εξωτερικά (κυρίως στο πρόσθιο μέρος) όσο και εσωτερικά.

Γενικά υιοθετεί τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της Hyundai με τα λεπτά φωτιστικά σώματα που είδαμε και στο Kona ενώ βασικός στόχος των δημιουργών του ήταν η βέλτιστη αεροδυναμική απόδοση. Ακόμα και οι τροχοί του έχουν σχεδιαστεί βάσει αυτού του στόχου.

Στο εσωτερικό η διάταξη είναι η ίδια αλλά όπως είπαμε, πιο… προσγειωμένη, με νέα υλικά και δύο οθόνες να κλέβουν την παράσταση: η πρώτη αφορά στο ψηφιακό πίνακα οργάνων και η άλλη βρίσκεται στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας.

Το μοντέλο αυτό θα αντικαταστήσει στη γκάμα της Hyundai το ix35 Fuel Cell, σε σχέση με το οποίο το νέο μοντέλο θα είναι κατά 20% ελαφρύτερο και κατά 9% πιο αποδοτικό.

Περισσότερες λεπτομέρειες και τεχνικά χαρακτηριστικά θα έχουμε όσο πλησιάζει η παγκόσμια πρεμιέρα της τελικής μορφής παραγωγής του μοντέλου. Αυτή αναμένεται να πραγματοποιηθεί στην κορυφαία έκθεση τεχνολογίας, τη CES 2018. Μέχρι τότε, οι Κορεάτες θα έχουν καταλήξει και στο όνομά του.

Πηγή: newsauto.gr