Μετά από αρκετές κατασκοπευτικές εικόνες και videos, η γερμανική φίρμα είναι έτοιμη να μας αποκαλύψει τη νέα γενιά της BMW M5 η οποία θα είναι η ισχυρότερη που φτιάχτηκε ποτέ. Ας δούμε όλες τις τελευταίες πληροφορίες γύρω από το μοντέλο, όπως διαμορφώνονται μέχρι αυτή τη στιγμή (το άρθρο θα ανανεωθεί μέσα στις επόμενες ώρες όπου θα έχουμε τα πλήρη στοιχεία του αυτοκινήτου).

Από τις πρώτες φωτογραφίες προκύπτει πως και η νέα M5 θα διαθέτει μια διακριτικά σπορτίφ σιλουέτα, όπως και οι προηγούμενες γενιές. Εδώ ξεχωρίζουν οι μεγάλες ζάντες, τα φουσκωμένα σπόιλερ και ο διαχύτης με τις 2 διπλές απολήξεις της εξάτμισης στο πίσω μέρος. Στην καμπίνα της κορυφαίας 5άρας βλέπουμε τα μεγάλα μπάκετ καθίσματα και τα λογότυπα Μ, ενώ μεταξύ άλλων ξεχωρίζει η λειτουργία που μετατρέπει το αυτοκίνητο από πισωκίνητο σε 4κίνητο και το ανάποδο (η BMW ανακοινώνει ότι στο εσωτερικό υπάρχει ένας ειδικός M πίνακας οργάνων, νέος επιλογές ταχυτήτων, M τιμόνι με δύο κουμπιά M1 και M2 όπου μπορεί να αποθηκευτούν τα προτιμητέα οδηγικά set-up και πολλά άλλα).

Η BMW χαρακτηρίζει τη νέα M5 ως «το πιο συναρπαστικό σεντάν υψηλών επιδόσεων» που έχει ποτέ κατασκευαστεί από τη BMW M και σε κάθε περίπτωση, με 600 άλογα είναι η πιο ισχυρή -μη ειδική έκδοση- M5 όλων των εποχών. Ειδικά για το μοτέρ, έχουμε να κάνουμε με τον 4,4 λίτρων M TwinPower Turbo V8 κινητήρα βενζίνης της BMW, ο οποίος εκτός από τα 600 άλογα ισχύος, αποδίδει 700 Nm ροπής (αναμένουμε την τελική επιβεβαίωση τις επόμενες ώρες).

Το κιβώτιο με το οποίο συνδυάζεται θα είναι το 8τάχυτο M Steptronic αυτόματο της BMW, που στέλνει τη δύναμη του μοτέρ στους πίσω ή και στους τέσσερις τροχούς της M5. Οι επιδόσεις αναμένονται πιο γρήγορες από ποτέ, με το 0-100 km/h να έρχεται σύμφωνα με παλαιότερα δημοσιεύματα, σε μόλις 3,5 sec. Ειδικά για την τετρακίνηση, η BMW εφοδιάζει τη M5 με ένα νέο σύστημα M xDrive, το οποίο υπό «κανονικές» συνθήκες διατηρεί το αυτοκίνητο πισωκίνητο και μόνο όταν απαιτείται, στέλνει δύναμη και μπροστά.

Παράλληλα, η νέα τετρακίνηση δίνει και την δυνατότητα κατ’ επιλογής της πίσω κίνησης, μαζί με δύο ακόμη επιλογές, 4WD (τετρακίνηση) και 4WD Sport. Πολύ σημαντική θα είναι και η παρουσία του πίσω διαφορικού Active M Differential, που φροντίζει να μοιράζει επιπλέον τη δύναμη μεταξύ των πίσω τροχών, από 0 έως και 100% στον καθένα, ανάλογα με τις οδηγικές και οδικές συνθήκες.

Πηγή: newsauto.gr