Τα δύο νέα Audi με φυσικό αέριο χρησιμοποιούν για την κίνησή τους την έκδοση διπλού καυσίμου (CNG/βενζίνη) του 2λιτρου TFSI κινητήρα, με 170 άλογα ισχύος και 270 Nm ροπής, ο οποίος συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ή αυτόματο S-tronic. Η κατανάλωση είναι πολύ χαμηλή, αφού με το φυσικό αέριο τα νέα A5 Sportback και A4 Avant g-tron καίνε μόνο από 3,8 κιλά CNG ανά 100 χλμ. (εκπομπές CO2: 102 γρ./χλμ.), ενώ με τη βενζίνη από 5,5 λτ./100 χλμ.

Για την αποθήκευση του φυσικού αερίου υπάρχει ρεζερβουάρ κατασκευασμένο από CFRP και GFRP, που χωρά 19 κιλά φυσικού αερίου. Μαζί με το υπάρχον ρεζερβουάρ βενζίνης, η αυτονομία είναι έως και 950 χλμ., εκ των οποίων τα 500 χλμ. μπορούν να διανυθούν με CNG. Η λειτουργία του μοτέρ ορίζει ότι όταν η πληρότητα του ρεζερβουάρ φυσικού αερίου πέσει στα 0,6 κιλά καυσίμου, τότε το σύστημα αυτόματα αλλάζει τη λειτουργία του σε βενζίνη για να συνεχίσει το αυτοκίνητο την πορεία του.

Η θέση των έξτρα ρεζερβουάρ του CNG βρίσκεται στο πίσω μέρος των αυτοκινήτων, μειώνοντας το χώρο του πορτ-μπαγκάζ στα 415 λίτρα στο Audi A4 Avant g-tron και στα 390 λίτρα στο A5 Sportback g-tron.

Πηγή: newsauto.gr