Κι αν το «Drive to Survive» έδειχνε αθέατες πλευρές από τον τρόπο λειτουργίας των ομάδων και όσα συνήθως συμβαίνουν μακριά από τις κάμερες, είχε ένα σαφές μειονέκτημα: δεν συμμετείχαν σε αυτό όλες οι ομάδες.
Συνολικά οκτώ από τις δέκα άνοιξαν τις πόρτες τους για τα τηλεοπτικά συνεργεία, όμως η πρωταθλήτρια Mercedes AMG και η Scuderia Ferrari τις είχαν ερμητικά κλειστές.
Αυτή τους η επιλογή φέρεται να προκάλεσε τη δυσαρέσκεια της Liberty Media που έχει πλέον τα εμπορικά δικαιώματα του σπορ και κατά γενική ομολογία έχει αλλάξει πλήρως τον τρόπο προβολής του στα μη-παραδοσιακά μέσα.
Όλα αυτά σε ότι αφορούσε στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Formula 1 του 2018. Ας ελπίσουμε, δεδομένης της αποδοχής του κόσμου, αυτή η άρνηση να αλλάξει φέτος καθώς έχει ανακοινωθεί πως θα υπάρξει και συνέχεια στο εν λόγω ντοκιμαντέρ.
Πηγή: newsauto.gr
Super League
Premier League
Παγκόσμιο Κύπελλο Συλλόγων
Champions League
Europa League
UEFA Conference League
Bundesliga
Serie A
La Liga
Ligue 1
Superleague 2
Κύπελλο Ελλάδας
Euroleague
Basket League
NBA
Eurocup
Basketball Champions League
Volley
Tennis
Πόλο
Στίβος
Αυτοκίνητο