Ο νέος 4κύλινδρος, 2.0 lt. κινητήρας βενζίνης Skyactiv-X της Mazda χρησιμοποιεί την τεχνολογία SPCCI (συνδυασμός των χαρακτηριστικών ενός μοτέρ βενζίνης με ενός diesel, διαβάστε αναλυτικά εδώ) για να προσφέρει υψηλή απόδοση και παράλληλα, χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.
Ειδικότερα, η απόδοση της ισχύος του νέου μοτέρ φθάνει τους 180 ίππους και η ροπή τα 224 Nm, με τη μέση κατανάλωση να περιορίζεται μόλις από τα 4.3 lt/100 km και τις εκπομπές CO2 στα 96 g/km.
Επιπλέον των παραπάνω, η Mazda εφοδιάζει τον κινητήρα με το «ήπιο» υβριδικό σύστημα Mazda M Hybrid (24-Volt), ο ηλεκτροκινητήρας του οποίου μέσω ανάκτησης ενέργειας από την πέδηση φροντίζει ώστε να υποβοηθά το μοτέρ βενζίνης στο έργο του.
Ο νέος κινητήρας Mazda Skyactiv-X είναι διαθέσιμος στο Mazda 3 χάτσμπακ και σεντάν προσφέροντας επιλογή μεταξύ ενός 6τάχυτου μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων ή ενός 6τάχυτου αυτόματου. Παράλληλα, η Mazda προσφέρει και την επιλογή για συνδυασμό του μοτέρ αυτού με την τετρακίνηση i-Activ της εταιρείας.
Super League
Premier League
Παγκόσμιο Κύπελλο Συλλόγων
Champions League
Europa League
UEFA Conference League
Bundesliga
Serie A
La Liga
Ligue 1
Superleague 2
Κύπελλο Ελλάδας
Euroleague
Basket League
NBA
Eurocup
Basketball Champions League
Volley
Tennis
Πόλο
Στίβος
Αυτοκίνητο