Και εγένετο... μύλος: ο Σεμπάστιαν Φέτελ ήταν για πρώτη φορά εδώ και πάρα πολύ καιρό αυτός που «έπρεπε», ήταν από την αρχή μέχρι το τέλος στην 1η θέση (μ' εξαίρεση όταν μπήκε για πιτ στον 27ο γύρο), είδε πρώτος την καρό σημαία κι όμως τερμάτισε δεύτερος!

Για ποιο λόγο συνέβη αυτό;

Λίγο μετά το μέσο του αγώνα ο Γερμανός, που ήταν μπροστά, έχασε τον έλεγχο της Φεράρι του, βγήκε στο χορτάρι και επέστρεψε... άρον-άρον στην πίστα, με αποτέλεσμα να «στριμώξει» τον Χάμιλτον. Οι αγωνοδίκες εξέτασαν το συμβάν και μετά από λίγους γύρους τιμώρησαν με ποινή 5 δευτερολέπτων τον Σεμπ, ρίχνοντάς τον, ουσιαστικά, στη 2η θέση!

Η αλήθεια είναι πως η ποινή ήταν αυστηρή, όμως ουδέποτε θα έφτανε σε αυτό το σημείο ο Φέτελ αν προηγουμένως δεν είχε κάνει- όπως και στη Γερμανία πέρυσι, όταν και ήταν πρώτος- ένα εντελώς βλακώδες λάθος.

Κάπως έτσι, παρά το γεγονός πως τερμάτισε στο 1 και κάτι δεύτερο μπροστά από τον Χάμιλτον, είδε τον παγκόσμιο πρωταθλητή να παίρνει τη νίκη και τον ίδιο να περιορίζεται στη 2η θέση. Το βάθρο του άκρως επεισοδιακού αγώνα συμπλήρωσε ο Λεκλέρκ, που τερμάτισε 3ος.

Πίσω από την πρώτη τριάδα τερμάτισε ο Βάλτερι Μπότας- που στο τέλος πέτυχε και τον ταχύτερο γύρο, παίρνοντας τον 1 έξτρα βαθμό-, με τους Φερστάπεν, Ρικιάρντο, Χούλκενμπεργκ, Γκασλί, Στρολ, Κβίατ να συμπληρώνουν την πρώτη δεκάδα.

Κάπως έτσι, ένα grand prix στο οποίο η Φεράρι έδειξε μετά από καιρό πάρα πολύ ανταγωνιστική και έμοιαζε ικανή να πάρει τη νίκη, «καταστράφηκε» από μια (μάλλον κακή) εξωαγωνιστική απόφαση.

Ο Λιούις έκανε ακόμα ένα βήμα προς το φετινό τίτλο, όμως σήμερα μπήκε ένα αστεράκι δίπλα στο εξωπραγματικό 2019 που κάνει.

Κρίμα.

Ένας παγκόσμιος πρωταθλητής του δικού του βεληνεκούς δεν χρειαζόταν το σημερινό.

Ούτως ή άλλως, στο τέλος αυτός θα το σηκώσει...

Πηγή: sdna.gr