Η ιαπωνική ομάδα είχε ήδη ανακοινώσει τη συμμετοχή της στη σεζόν 2019-2010, που θα είναι και η τελευταία της κατηγορίας LMP1 που όλοι γνωρίζομαι. Κατηγορία που αντικαθίσταται από το 2020 με τη νέα κατηγορία των hypercars.
Εκεί λοιπόν, η TOYOTA GAZOO Racing θα τρέχει με ένα υβριδικό πρωτότυπο που θα βασίζεται στο GR Super Sport το οποίο, όπως και η αγωνιστική του εκδοχή, βρίσκεται στο στάδιο σχεδιασμού και εξέλιξης. Μάλιστα πάνω σε αυτά τα project δουλεύουν και οι τρεις βάσεις της μάρκας, σε Toyota City, Higashi-Fuji και Κολωνία.
Το όνομα αυτού του αγωνιστικού οχήματος θα γνωστοποιηθεί προσεχώς ενώ του χρόνου θα αρχίσουν και οι δοκιμές του στην πίστα.
Ο πρόεδρος της GAZOO Racing, Shigeki Tomoyama, είπε σχετικά: «Είμαι πολύ χαρούμενος που επιβεβαιώνουμε τη συνέχιση της παρουσίας μας σε αγώνες αντοχής, πέραν της ολοκλήρωσης της περιόδου των σημερινών κανονισμών. Θέλω να ευχαριστήσω την ACO και τη FIA που δούλεψαν σκληρά για να οριστικοποιήσουν τους νέους κανονισμούς, που ελπίζουμε να φέρουν μία νέα, χρυσή εποχή στο σπορ, με πολλούς κατασκευαστές στο WEC και τον 24ωρο αγώνα του Μαν».
Πηγή: newsauto.gr
Super League
Premier League
Παγκόσμιο Κύπελλο Συλλόγων
Champions League
Europa League
UEFA Conference League
Bundesliga
Serie A
La Liga
Ligue 1
Superleague 2
Κύπελλο Ελλάδας
Euroleague
Basket League
NBA
Eurocup
Basketball Champions League
Volley
Tennis
Πόλο
Στίβος
Αυτοκίνητο