Το ενδιαφέρον της εταιρείας εστιάζεται σε μία νέα σχεδιαστική γλώσσα, ένα καινούργιο λογότυπο και πλήρη ανανέωση της εταιρικής της ταυτότητας.
Διαβάστε τη συνέχεια ΕΔΩ
Η Skoda παρουσίασε τη νέα της εταιρική ταυτότητα που αποτελεί μέρος της γενικότερης στρατηγικής “Next Level – Skoda Strategy 2030”.
Το ενδιαφέρον της εταιρείας εστιάζεται σε μία νέα σχεδιαστική γλώσσα, ένα καινούργιο λογότυπο και πλήρη ανανέωση της εταιρικής της ταυτότητας.
Διαβάστε τη συνέχεια ΕΔΩ
Χρησιμοποιώντας δεδομένα από περισσότερα από 90 χρόνια δ...
«Πατάει» στη νέα πλατφόρμα e-Platform 3.0, κατασκευασμένη α...
Ο Λάντο Νόρις της McLaren κατέκτησε τη νίκη στο Γκραν Πρι τ...
Ο Βραζιλιάνος πιλότος έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου τ...
Ο Όσκαρ Πιάστρι έκανε σοβαρό λάθος και εγκατέλειψε, μ...
Το showcar της McLaren F1 Team στο Ζάππειο Μέγαρο – Ραντεβού το Σ...
Το Kia EV3 βασίζεται στην πλατφόρμα Electric Global Modular Platform (E...
Το μοντέλο αποτελεί τον πυρήνα της μάρκας, με κύρια χ...
Ο Λάντο Νόρις θριάμβευσε στο Μεξικό και άναψε ακόμα μ...
Είναι το αυτοκίνητο και μάλιστα η έκδοση της δοκιμής μ...