Το ενδιαφέρον της εταιρείας εστιάζεται σε μία νέα σχεδιαστική γλώσσα, ένα καινούργιο λογότυπο και πλήρη ανανέωση της εταιρικής της ταυτότητας.
Διαβάστε τη συνέχεια ΕΔΩ
Η Skoda παρουσίασε τη νέα της εταιρική ταυτότητα που αποτελεί μέρος της γενικότερης στρατηγικής “Next Level – Skoda Strategy 2030”.
Το ενδιαφέρον της εταιρείας εστιάζεται σε μία νέα σχεδιαστική γλώσσα, ένα καινούργιο λογότυπο και πλήρη ανανέωση της εταιρικής της ταυτότητας.
Διαβάστε τη συνέχεια ΕΔΩ
Υβριδική δύναμη, τεχνολογία αιχμής σε άπαιχτη τιμή! Τ...
Ο Μαξ Φερστάπεν επέστρεψε στις νίκες στη Μόντσα, σπάζοντας έ...
Η κίνηση του Μαξ Φερστάπεν, που έκανε τον Λάντο Νόρις ν...
To μοντέλο που ενσαρκώνει πλήρως το πνεύμα της Dacia, προσφέροντας ό...
Ο Όσκαρ Πιάστρι θριάμβευσε στην Ολλανδία και βρίσκεται π...
Για την τελική επιλογή της διαδρομής του αγώνα, δόθηκε μ...
Opel Corsa GSE Vision Gran Turismo και νέο Opel Mokka GSE. Αποδοτική ηλεκτροκίνηση σ...
Ένα μοντέλο που τείνει να γίνει ένα διαχρονικό best-seller χ...
Όλοι επιθυμούμε το αυτοκίνητό μας να παραμένει σε καλή κ...
Υπόσχεται μάχες που θα κρατήσουν αμείωτο το ενδιαφέρον ό...