Η δράση ξεκίνησε στο Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας με τη διεξαγωγή του προαιρετικού για τα πληρώματα, shakedown. Σε διαδρομή πλησίον της Θήβας, συνολικά 26 συνδυασμοί επέλεξαν να συμμετάσχουν στη διαδικασία, κάνοντας «ζέσταμα» ενόψει του αγώνα που θα διεξαχθεί την Κυριακή 25 Μαΐου. Το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας αποτελεί τον δεύτερο γύρο, τόσο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος, όσο και του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ιστορικών αυτοκινήτων.

Οργανωτής είναι το Σωματείο «Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής» (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), συνδιοργανωτής ο Δήμος Θηβαίων, ενώ στο πλευρό της διοργάνωσης βρίσκονται ο Δήμος Ορχομενού και το Επιμελητήριο Βοιωτίας. Χορηγός του αγώνα είναι ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos.

Την ταχύτερη επίδοση στο shakedown πέτυχαν οι Ιωάννης Μπαντούνας-Ηλίας Παναγιωτούνης, που ήταν και το μοναδικό πλήρωμα της κατηγορίας C1 που συμμετείχαν. Το δίδυμο είχε για πρώτη φορά στα χέρια του ένα Skoda Fabia Rally2 Evo και θα διεκδικήσει την Κυριακή μια θέση στο βάθρο του αγώνα. Οι Πασχάλης Χατζημάρκος-Μάριος Τσαούσογλου τους ακολούθησαν με το Renault Clio Rally3, πραγματοποιώντας τρία περάσματα από το shakedown, με τους τοπικούς Ντίνο Ζυγογιάννη-Νικόλαο Τσέλλο (Mitsubishi Lancer Evo IX) να είναι οι πιο γρήγοροι στην Ομάδα Ν, βελτιώνοντας την επίδοσή τους στο δεύτερο πέρασμα. Στη μάχη της Ν αναμένεται να βρίσκονται στον αγώνα και οι Πυργιώτες Ντίνος Τζέμος-Αντώνης Αγγελόπουλος που ανέβαζαν ρυθμό πέρασμα με πέρασμα με το Mitsubishi Lancer Evo IX. Επιστροφή στα δικίνητα μετά από σχεδόν τέσσερα χρόνια για τους Πάνο Ισμαήλο-Κωνσταντίνο Σούκουλη (Peugeot 208 Rally4) που ήταν οι πιο γρήγοροι στην κατηγορία στο shakedown και αναμένεται να είναι ανταγωνιστικοί και στον αγώνα. Μακριά από προβλήματα θέλουν να μείνουν οι Ηλίας Καφαντάρης-Νίκος Κόντος (Subaru Impreza) και Ιωάννης Μποζιονέλος-Ευάγγελος Παναρίτης (Mitsubishi Lancer Evo VI) που χρησιμοποίησαν το shakedown ως μια καλή προπόνηση ενόψει του Κυριακάτικου αγώνα. Για τη νίκη στην F2 θα αγωνιστούν οι Γιώργος Ηλιόπουλος-Στέλιος Χαλδαίος (Peugeot 208 Rally4), οι οποίοι βελτίωσαν σημαντικά την επίδοσή τους στη δεύτερή τους προσπάθεια στο shakedown, όπως επίσης και οι νικητές της πρεμιέρας στην κατηγορία, Σάββας Λευκαδίτης-Ευάγγελος Ακράτος (Peugeot 208 Rally4). Οι Διονύσης Μαυροδής-Ιωάννης Σαρητσόγλου (Subaru Impreza) κατέβηκαν στη Θήβα από τη Βόρεια Ελλάδα προκειμένου να λάβουν μέρος στον πρωταθληματικό αγώνα και πραγματοποίησαν τρία περάσματα από το shakedown, με τους Γιώργο Ντόντο-Νίκο Ιντζόγλου να έχουν την πρώτη τους γνωριμία με το Renault Clio Rally3. Ένα πέρασμα επέλεξε να πραγματοποιήσει το δίδυμο των Δημήτρη Παλαιοκώστα-Ανδρέα Βίγκου (Renault Clio Rally3), όπως επίσης και οι Θεόδωρος Καλαμαράς-Κωνσταντίνος Κακαλής (Ford Fiesta Rally4). Βελτίωνε αρκετά την επίδοσή της όσο εξοικειωνόταν με το Hyundai Accent και με τον νέο της συνοδηγό, η Μαριαλένα Παυλή, η οποία έχει για πρώτη φορά δίπλα της τον Γιώργο Βότση. Οι Βασίλης Μπατής-Μίνωας Μιχελάκης (Toyota Yaris) ήταν οι μοναδικοί της κατηγορίας C6 που συμμετείχαν στο shakedown του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας.

Το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας αποτελεί τον δεύτερο γύρου του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ιστορικών αυτοκινήτων και 10 πληρώματα της συγκεκριμένης κατηγορίας άδραξαν την ευκαιρία, συμμετέχοντας στο shakedown. Πιο γρήγοροι ήταν οι Νίκος Παυλίδης-Δημήτρης Κουμποτής με το Fiat 131 Racing που θα κυνηγήσουν μια θέση στο βάθρο της κατηγορίας, αφήνοντας πιο πίσω τους Γρηγόρη Πιερρουτσάκο-Αλέξανδρο Ματαλιωτάκη, που αναμένεται να είναι ανταγωνιστικοί στον αγώνα. Πιο πίσω βρέθηκαν οι Δημήτρης Τρίκαρδος-Νίκος Μανούσκος (Ford Escort RS2000 MKI) και οι Δημήτρης Μελάς-Ευστάθιος Βαρδαξής (Porsche 911 Carrera RS 3.0). Ανέβαζαν ρυθμό σκέλος με σκέλος οι Πέτρος Βασιλόπουλος-Τάκης Κουκλιαμπής με το πορτοκαλί Ford Escort RS2000 MKI, ενώ πρόλαβαν να πραγματοποιήσουν δύο περάσματα από το shakedown πριν μείνουν από πρόβλημα στα φρένα, οι Κωνσταντίνος Κοφινάς-Λάμπρος Ζωγράφος (Toyota Corolla AE86). Τέσσερις προσπάθειες πραγματοποίησαν οι Γιώργος Μπερτσάτος-Κώστας Κόντος (Toyota Starlet), όπως και οι Σάββας Τζιλάβης-Γιώργος Δημόπουλος (Ford Escort MKI). Στη διαδικασία συμμετείχαν επίσης οι Στέλιος Γιαμαλάκης-Νίκος Σάμιος (Talbot Sunbeam Lotus) και οι Siro”-Νίκος Μουζάκης (Ford Escort MKII).

Άτυχοι στάθηκαν οι Γιώργος Ρήγας-Ιωάννης Γεωργιάδης, οι οποίοι αν και συμμετείχαν στο shakedown, δεν θα εκκινήσουν στον αγώνα εξαιτίας μηχανικής βλάβης που αντιμετώπισαν με το Ford Escort MKII.

Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, στην Κεντρική Πλατεία Θήβας το βράδυ του Σαββάτου, θα πραγματοποιηθεί η Πανηγυρική Εκκίνηση του αγώνα, η οποία αναμένεται να προσελκύσει πλήθος κόσμου που θα έρθει να θαυμάσει από κοντά τους πρωταγωνιστές του αγώνα, τα πληρώματα. Το αγωνιστικό κομμάτι του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας θα διεξαχθεί την Κυριακή 25 Μαΐου. Οι αγωνιζόμενοι θα εκκινήσουν στις 09:00 από το Πάρκο του Αγίου Ιωάννη με κατεύθυνση την Ειδική Διαδρομή «Θήβα», μήκους 22.79 χιλιομέτρων. Πρόκειται για μια ακροπολική διαδρομή, η οποία είναι εύκολα προσβάσιμη και σε απόσταση αναπνοής από την ομώνυμη πόλη. Στη συνέχεια, το πρόγραμμα περιλαμβάνει την Ειδική Διαδρομή «Ακραίφνιο», μήκους 10.36 χιλιομέτρων, η οποία θα εκκινήσει στις 10:46. Τα πληρώματα θα επιστρέψουν για ημίωρο Service στη Θήβα και στις 12:26 θα αναχωρήσουν από το χώρο του Service Park προκειμένου να αγωνιστούν και πάλι στις Ειδικές Διαδρομές «Θήβα» (12:49) και «Ακραίφνιο» (14:12). Power Stage του αγώνα, θα είναι η Ειδική Διαδρομή «Θήβα», στην οποία το πρώτο αγωνιστικό θα εκκινήσει στις 16:15. Ο τερματισμός του αγώνα θα πραγματοποιηθεί στις 16:55 στο Μουσικό Ωδείο Θήβας, ενώ στην Πλατεία Κεραμοπούλου, έμπροσθεν του Μουσείου της πόλης, θα λάβουν χώρα οι απονομές στις 18:30.

Να σημειωθεί πως τα Ιστορικά αυτοκίνητα θα εκκινούν πρώτα και ο αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων θα ολοκληρωθεί έπειτα από την τρίτη Ειδική Διαδρομή του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας.

Τα συνολικά αγωνιστικά χιλιόμετρα του αγώνα ανέρχονται σε 89.09 χλμ. και τα συνολικά χιλιόμετρα του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας είναι 236.47 χλμ.