Η McLaren δεν είναι μία από τις ομάδες με τους περισσότερους οικονομικούς πόρους αυτή τη στιγμή. Οι μισθοί τους είναι περιορισμένοι σε σύγκριση με τις άλλες τρεις μεγάλες ομάδες, ακόμη και σε σύγκριση με την Aston Martin, και ακόμη περισσότερο αν αναλογιστεί κανείς ότι είναι μια ομάδα δύο φορές παγκόσμιας πρωταθλήτριας κατασκευαστών.
Για τις περισσότερες ομάδες, εκτός από τη Ferrari, τη Red Bull ή τη Mercedes, ο κανόνας που επικρατεί στα συμβόλαια είναι 5/3/1 , δηλαδή πέντε για τον τίτλο των οδηγών, τρεις για τη δεύτερη θέση και ένα για την τρίτη θέση.
Διαβάστε επίσης...
Σχεδόν όλοι τους λαμβάνουν επίσης μπόνους για κάθε νίκη και τερματισμό στο βάθρο σε κάθε αγώνα, τα οποία θα μπορούσαν να εκτιμηθούν σε περίπου μισό εκατομμύριο. Για τον Λάντο Νόρις, εκτός από το Champions Cup, το οποίο είναι το πρώτο και θα είναι το πιο σημαντικό για το υπόλοιπο της ζωής του, το 2025 ήταν πολύ επικερδές οικονομικά.
Στην 4η θέση
Ο μισθός του είναι περίπου 20 εκατομμύρια δολάρια με τη McLaren, συν 4 εκατομμύρια δολάρια για τη νίκη του στους οκτώ αγώνες και άλλα 5 εκατομμύρια δολάρια για τον τίτλο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος. Με τα υπόλοιπα έπαθλα, μπορεί να εκτιμηθεί ότι θα κερδίσει συνολικά περίπου 30 εκατομμύρια δολάρια, συμπεριλαμβανομένων των χρηματικών επάθλων και του μισθού.
Αυτό θα τον καταστήσει τον τέταρτο πιο ακριβοπληρωμένο οδηγό, πολύ πίσω από τους Βερστάπεν, Χάμιλτον, ακόμα και τον Λεκλέρκ.
Super League
Premier League
Παγκόσμιο Κύπελλο Συλλόγων
Champions League
Europa League
UEFA Conference League
Bundesliga
Serie A
La Liga
Ligue 1
Superleague 2
Κύπελλο Ελλάδας
Euroleague
Basket League
NBA
Eurocup
Basketball Champions League
Volley
Tennis
Πόλο
Στίβος
Αυτοκίνητο