Άδικο, από τη μία να παίρνει ο Βρετανός, 7 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής σχεδόν 20εκ. περισσότερα από τον συμπατριώτη του Λάντο Νόρις, που μόλις στέφθηκε «world champion» στο τελευταίο ραντεβού του Αμπού Ντάμπι έστω κι αν με μόνο 2 βαθμούς διαφοράς από τον 4 συνεχόμενες φορές παγκόσμιο πρωταθλητή, Μαξ Φερστάπεν.
Άδικο επίσης, να μοιράζονται μόνο οι δέκα κορυφαίοι οδηγοί τα 363εκ. δολάρια (+15% από τα 317 του ’24), που η Φόρμουλα 1 διέθεσε φέτος μόνο για τη λεγόμενη μισθοδοσία, δηλαδή τα προσωπικά συμβόλαια των οδηγών με τις ομάδες τους, χωρίς bonus. Φαινομενικά λίγα, εάν υπολογίσουμε ότι τα φετινά έσοδα του «circus» άγγιξαν συνολικά τα 3.6 δις δολάρια, σχεδόν το 70% περισσότερα από τα 1.9 δις της σεζόν 2022-’23.
Ο «φτωχότερος», λοιπόν, που λέει ο λόγος είναι ο 19χρονος Ιταλός, Κίμι Αντονέλλι ο οποίος πάντως δήλωσε το ίδιο πανευτυχής για 12.5εκ. ευρώ (5 του συμβολαίου +7.5 bonus) που εισέπραξε φέτος από τη Μερτσέντες.
Ένατος ο Ισπανός της Ουίλιαμς, Κάρλος Σάινθ Jr. με 13εκ. ευρώ (10+ 3 bonus), που αντιστοιχούν σε έξι λιγότερα απ’ όσα έπαιρνε στη Φερράρι, αλλά και 5 περισσότερα απ’ όσα παίρνει ο team- mate του, Άλεξ Όλμπον που ήδη βρίσκεται τρία χρόνια στην ομάδα του Γκρόουβ.
Στην 8η θέση βρίσκουμε τον Λανς Στρολ της Άστον Μάρτιν με 13.5εκ. (12+ 1.5 bonus), στην 7η τον Τζορτζ Ράσελ της Μερτσέντες με 26 (15+ 11 bonus, που εξασφάλισε για τις νίκες του σε Καναδά και Σιγκαπούρη). Στην 6η τον Ισπανό Φερνάντο Αλόνσο της Άστον Μάρτιν με 26.5 (24+ 2.5 bonus), στην 5η τον Σαρλς Λεκλέρκ της Φερράρι με 30εκ. ευρώ, αλλά χωρίς bonus. Στην 4η τον Αυστραλό της Μακ Λάρεν, Όσκαρ Πιάστρι με 37.5εκ. (10+ 27.5 bonus), που βρέθηκε να παίρνει 15εκ. περισσότερα απ’ ότι πέρυσι.
Στην 3η ο νέος παγκόσμιος πρωταθλητής, Βρετανός Λάντο Νόρις με 57.5εκ. (18+ 39.5 bonus), σχεδόν 20 περισσότερα από τον team- mate του. Στη 2η τον Λούις Χάμιλτον με 70.5εκ. (70+ 500.000 bonus) και στην κορυφή ο Μαξ Φερστάπεν με 76 από τα οποία τα 65 βάσει συμβολαίου και τα 11 bonus τα οποία, εάν τα αφαιρέσουμε θα κάνουν τον Χάμιλτον τον πλέον ακριβοπληρωμένο οδηγό της Φόρμουλα 1. Και ας μην κατέκτησε, τουλάχιστον φέτος απολύτως τίποτα στο τιμόνι της Φερράρι…
Super League
Premier League
Παγκόσμιο Κύπελλο Συλλόγων
Champions League
Europa League
UEFA Conference League
Bundesliga
Serie A
La Liga
Ligue 1
Superleague 2
Κύπελλο Ελλάδας
Euroleague
Basket League
NBA
Eurocup
Basketball Champions League
Volley
Tennis
Πόλο
Στίβος
Αυτοκίνητο