«Είναι δύσκολο να βρεις να πεις λόγια και δεν θα το επιχειρήσω καν. Απλώς θέλαμε να επισκεφτούμε αυτό το χώρο για εκπαιδευτικούς λόγους», δήλωσε ο ομοσπονδιακός τεχνικός, Μπερτ Φαν Μάρβαϊκ.

«Ήταν έντονη η συναισθηματική φόρτιση για όλους μας. Ξέραμε αρκετά πράγματα από το σχολείο για το Άουσβιτς, αλλά είναι διαφορετικό να το βλέπεις με τα ίδια σου τα μάτια», είπε ο αρχηγός της ομάδας, Μαρκ Φαν Μπόμελ.