Στις πρώτες δηλώσεις του, ο Μπέιλ τόνισε: "Αγαπώ την ομάδα και τους οπαδούς της και θέλω να επιστρέψουμε στο Τσάμπιονς Λιγκ γιατί εκεί ανήκουμε. Εχουμε νέα και ποιοτική ομάδα για να καταταφέρουμε και πάλι"