Τι και αν ο σύλλογος της Γλασκόβης μεταβιβάστηκε στην κοινοπραξία επιχειρηματιών, οι υπόλοιπες ομάδες την θέλουν στο πρωτάθλημα και ψήφισαν κατά της συμμετοχής της. «Στη σημερινή Γενική Συνέλευση, οι σύλλογοι της SPL ψήφισαν με συντριπτική πλειοψηφία κατά της αίτησης της Ρέιντζερς για συμμετοχή στο πρωτάθλημα της νέας Πρέμιερ», τονίζεται στην ανακοίνωση.

Πηγή: gazzetta.gr