"Καθώς ολοκληρώσαμε τις προπονήσεις σκεφτήκαμε οτι θα ήταν ωραίο να θυμόμαστε το ταξίδι με χιουμοριστικό τρόπο, έτσι η ομάδα φωτογραφήθηκε γυμνή", σχολίασε ο τεχνικός του συλλόγου, Ίβαρ Μόρτεν Νόρμαρκ, ο οποίος μάλιστα είχε και την ιδέα!

Μάλιστα, η λεζάντα της φωτογραφίας έγραφε: "Καλή σας μέρα και καλό καλοκαίρι"!