Μιλώντας κατά τη διάρκεια της παρουσίασης ο πρόεδρος της Μεγάλης Κυρίας τόνισε:

«Εμείς μετράμε τα πρωταθλήματα μας και τα βγάζουμε 30. Μετά βλέπουμε ότι στην ομοσπονδία τα βγάζουν 28. Δεν ξέρω πώς τα καταφέρνουν αλλά εμείς δεν συμφωνούμε με την αριθμητική τους...

Επειδή, όμως, οι κανονισμοί είναι κανονισμοί και πρέπει να τους σεβόμαστε, αποφασίσαμε να αφαιρέσουμε αυτή τη στιγμή τα αστέρια από τη φανέλα μας γιατί δε γίνεται να έχουμε 30 πρωταθλήματα αλλά δύο αστέρια. Εχουμε βάλει τη φράση "30 στο γήπεδο" στη νέα εμφάνιση γιατί όλοι οι Γιουβεντίνοι ξέρουμε ότι τόσα έχουμε και γι' αυτό είμαστε και στα δικαστήρια με την ομοσπονδία».