Το προπονητικό κέντρο του Ολυμπιακού είναι καινούργιο. Δημιουργήθηκε μόλις πριν από δύο χρόνια, κάτι που δίνει μια εξήγηση για το πολύ βαρύ τερέν και την αδυναμία να απορροφηθούν τα νερά της ασταμάτητης από το βράδυ της Πέμπτης βροχής.

Είναι ένα κέντρο που εγκαινίασε η εθνική Ελπίδων της Ολλανδίας, ενώ πριν πάει ο Ολυμπιακός προετοιμαζόταν εδώ η Στεάουα. Μάλιστα, είχε τόσο ζέστη τον καιρό που ήταν εδώ η ρουμανική ομάδα που μόλις τελείωνε η προπόνηση οι παίκτες έμπαιναν για μπάνιο σε μια μικρή λιμνούλα που βρίσκεται παραπέρα.

Πάντως, ο ιδιοκτήτης του νέου κέντρου έχει κρεμάσει στους τοίχους του κυλικείου λάβαρα από ομάδες που είχαν περάσει από το παλιό. Μια από αυτές είναι και η Skoda Ξάνθη, το λάβαρο της οποίας βρίσκεται στον αριστερό -μόλις μπαίνεις μέσα- τοίχο του κυλικείου...

Πηγή: gazzetta.gr