Παρόμοια συμπεριφορά θα επιδείκνυαν οι φίλοι κάθε ομάδας της οποίας ο ζάπλουτος πρόεδρος μοιράζει αφειδώς χρήματα για την ενδυνάμωσή της. Σε καιρούς χαλεπούς, όπως είναι αυτοί που βιώνουμε (κι εμείς και οι Γάλλοι), το να δίνεις 200 εκατ. ευρώ σε μεταγραφές, σε διάστημα ενός χρόνου, σαφώς και δεν είναι φαινόμενο σύνηθες. Οχι, όμως, ότι δεν έχει ξαναγίνει. Ο πρόεδρος της Παρί, Νασέρ Αλ Χελαϊφί, αποφάσισε να τινάξει την μπάνκα στον αέρα και να γεμίσει (ευελπιστώντας σε κατακτήσεις τίτλων) τους οπαδούς της ομάδας με υπερηφάνεια.
Μόνον που αν κάποτε αποφασίσει να φύγει, τότε η Παρί θα γκρεμιστεί σαν χάρτινος πύργος του Αϊφελ. Και τότε οι συνέπειες θα είναι καταστροφικές για τον σύλλογο, που έχει να κατακτήσει το γαλλικό πρωτάθλημα από το 1994. Ομως οι οπαδοί της Παρί ζουν το «σήμερα». Το «αύριο», στην παρούσα φάση, δεν τους ενδιαφέρει. Τους εξιτάρει το γεγονός ότι η ομάδα τους πρωταγωνιστεί στο μεταγραφικό παζάρι, ότι ενισχύεται σημαντικά, ότι καθίσταται πρώτο φαβορί για την κατάκτηση του «Σαμπιονά».
Εκτός αν βρεθεί πάλι καμιά Μονπελιέ, όπως έγινε πέρυσι, και την αφήσει με την όρεξη. Διότι, ως γνωστόν, τα χρήματα δεν φέρνουν πάντα ευτυχία. Ενίοτε τη φέρνουν τα... σκουπίδια. Κάτι ξέρει επ' αυτού ο πρόεδρος της Μονπελιέ, ιδιοκτήτης εταιρειών αποκομιδής σκουπιδιών...
Πηγή: Εθνοσπόρ
Super League
Premier League
Παγκόσμιο Κύπελλο Συλλόγων
Champions League
Europa League
UEFA Conference League
Bundesliga
Serie A
La Liga
Ligue 1
Superleague 2
Κύπελλο Ελλάδας
Euroleague
Basket League
NBA
Eurocup
Basketball Champions League
Volley
Tennis
Πόλο
Στίβος
Αυτοκίνητο