«Sing your hearts out for the lads». Το σύνθημα των οπαδών της Πόρτσμουθ τώρα πρέπει να ακουστεί δυνατότερο από ποτέ, από τι στιγμή που ο κόσμος θέλει να πάρει την ομάδα στα χέρια του και oι... lads πρέπει να κάνουν θυσίες! Η κατρακύλα στη League One και η αφαίρεση 10 βαθμών από το πρωτάθλημα της επόμενης χρονιάς είναι το λιγότερο.

Οι Πόμπεϊ κινδυνεύουν με οριστική διάλυση αν μέχρι τις 10 Αυγούστου δεν έχουν καταφέρει να συμφωνήσουν σημαντικό «κούρεμα» των απολαβών των επτά βασικών παικτών που τoυς έχουν μείνει, ή αν δεν τους διώξουν. Με -10 βαθμούς και μόλις επτά παίκτες να απαρτίζουν αυτή τη στιγμή την πρώτη ομάδα, το μέλλον είναι κάτι παραπάνω από δυσοίωνο.

Διαβάστε όλο το άρθρο στο gazzetta.gr