Ο λόγος; Η χρησιμοποίηση του τιμωρημένου Έρικ Ματούκου, ο οποίος μάλιστα σκόραρε το τρίτο γκολ. Ο Καμερουνέζος είχε δεχθεί ποινή δύο αγωνιστικών το 2010, όταν έπαιζε στην Γκενκ, εξέτισε την πρώτη αγωνιστική, όμως από τότε δεν ξανάπαιξε στην Ευρώπη...

Πέραν της ήττας στα χαρτιά η Άρσεναλ θα χάσει τον Ματούκου για τα επόμενα δύο ευρωπαϊκά ματς. Οι Ουκρανοί έχουν δικαίωμα έφεσης, όμως είναι δεδομένο ότι δεν πρόκειται να δικαιωθούν...