Ολοι αυτοί που γουστάρουμε και είμαστε άρρωστοι με το ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο συμφωνούμε. Πολυ θεαματικό πρωτάθλημα η Primera Division, όμως παίζουν μόνο Ρεάλ Μαδρίτης και Μπαρτσελόνα.

Πέρα από το τεράστιο μέγεθος των δύο "αιωνίων" της ισπανικής λίγκας υπάρχει και κάτι άλλο που τους απομακρύνει σε επίπεδο από τις κοινές θνητές της λίγκας και αυτό είναι τα τηλεοπτικά και ο τρόπος με τον οποίο μοιράζονται τα χρήματα.

Διαβάστε όλο το άρθρο στο gazzetta.gr