Ο Βραζιλιάνος στόπερ, που αγωνίστηκε στο κέντρο άμυνας των Λονδρέζων, έγραψε στο λογαριασμό του στο Twitter: «Συγγνώμη παιδιά!

Αναλαμβάνω την ευθύνη μου για το παιχνίδι. Υπόσχομαι να αλλάξει η κατάσταση σύντομα!».