"Έχει δημιουργηθεί μεγάλος ντόρος από το γεγονός πως νιώθω στενοχωρημένος και εξέφρασα τη στενοχώρια μου. Κατηγορήθηκα πως θέλω περισσότερα χρήματα, αλλά κάποτε θα αποδειχτεί οτι δεν είναι έτσι τα πράγματα. Σ` αυτό το σημείο, θέλω να εγγυηθώ στους φίλους της Ρεάλ Μαδρίτης πως το κίνητρό μου, η αφοσίωση μου και η επιθυμία μου να κερδίσω όλους τους τίτλους δεν θα επηρεαστεί. Σέβομαι απεριόριστα το εαυτό μου και την ομάδα για να προσφέρω λιγότερα από όσα μπορώ να δώσω. Χαιρετισμούς σε όλους τους madridistas"