Ο πρώην άσος των Άρσεναλ, Μαρσέιγ, Βιγιαρεάλ και Άστον Βίλα όπως ανακοίνωσε στο twitter, θα αγωνιστεί ξανά στην ομάδα της «La Fouillousse», κάπου… κοντά στη Σεντ Ετιέν, σε σύλλογο που παίζει σε ερασιτεχνικό πρωτάθλημα...