Ο πορτιέρο του Ολυμπιακού, όπως βλέπετε και στο σχετικό βίντεο, πήρε το γρασίδι στα χέρια του! Κάτι σαν... χαλάκι. Και μετά γκρινιάζουμε για τα ελληνικά γήπεδα.