Ο Ολλανδός σφαδάζει, οι Μπλε είναι τρελαμένοι φοβούμενοι τα χειρότερα, ωστόσο ο πορτιέρο, Φαν ντερ Χέιντεν είναι... ήρεμος.

Ο λόγος; Είναι φανατικός οπαδός της Ντόρτμουντ και στην ερώτηση γιατί το έκανε αυτό, η... χαμογελαστή του απάντηση ήταν «Έπαιξε και αυτό τον ρόλο του...». Ο γκολκίπερ της Έρντεμπρουκ πήρε αμέσως τον δρόμο της εξόδου από το ματς με τον προπονητή του να τον κράζει «Ήταν τεράστια ανοησία...».

Πηγή: gazzetta.gr