Η Σέλτικ παρέμεινε στην κορυφή νικώντας με 1-0 την Χαρτς στο "Σέλτικ Παρκ", χάρη σε γκολ του Γιώργου Σαμαρά.

Ο Έλληνας άσος με δυνατό σουτ στο 34' πέτυχε το μοναδικό τέρμα της αναμέτρησης και αυτό ήταν το πρώτο του στο φετινό πρωτάθλημα.

Συνολικά φέτος έχει 4 γκολ, καθώς έχει πετύχει 2 στα προκριματικά του Champions League και ένα στους ομίλους, την περασμένη Τρίτη χαρίζοντας στο 90' την νίκη στην Σέλτικ μέσα στην Μόσχα επί της Σπαρτάκ.

Πηγή: sport24.gr