Και μόνο στο άκουσμα του ονόματος Gazprom σε πιάνει μια ζαλάδα, καθώς πρόκειται για τον μεγαλύτερο ενεργειακό κολοσσό και συγκεκριμένα του φυσικού αερίου. Μια εταιρία που όσα χρήματα και αν έβγαζε (μιλάμε για καθαρά κέρδη δισεκατομμύρια ευρώ και όχι σαν αυτά που θα μας δώσει ο Σώρρος για να σώσει την χώρα, αλλά αληθινά), δεν θα έμπαινε στην ζωή της μάζας αν δεν ασχολιόταν με τα σπορ και περισσότερο το ποδόσφαιρο. Εκεί όπου έχουν επενδύσει τεράστια ποσά και όπως όλα δείχνουν ετοιμάζονται να επενδύσουν ακόμα περισσότερα.

Οι Ρώσοι τις τελευταίες ημέρες μπήκαν και στην αθλητική καθημερινότητα των Ελλήνων φιλάθλων, αρχικά με φιλολογικό χαρακτήρα, καθώς Σερβικά δημοσιεύματα αναφέρουν πως βρίσκονται κοντά στο να επενδύσουν στον ΠΑΟΚ 4.000.000 ευρώ.

Διαβάστε αναλυτικά στο gazzetta.gr