Ο διαιτητής λοιπόν αρχικά έδειξε "άσπρη βούλα", ο Αρίας απέκρουσε την εκτέλεση του Χοσέ Ρίος, αλλά υπέδειξε επανάληψη επειδή θεώρησε πως ο γκολκίπερ κινήθηκε αντικανονικά! Τη δεύτερη φορά ο Αρίας απέκρουσε και πάλι αλλά ο ρέφερι υπέδειξε και πάλι επανάληψη, προκαλώντας τις διαμαρτυρίες των παικτών της Οριέντε!

Στην τρίτη φορά άλλαξε ο παίκτης, καθώς το εκτέλεσε ο Εσκαλάντε, αλλά και πάλι ο Αρίας το απέκρουσε, χωρίς ευτυχώς ο ρέφερι να υποδείξει πάλι επανάληψη! Για την ιστορία πάντως το ματς έληξε 1-1.