«Εάν θέλεις να είσαι καλός τότε θα βρεις θετικά. Νομίζω ότι το πρόβλημά μας είναι ότι δεν είμαστε επαρκείς στο αμυντικό κομμάτι. Είμαστε ανεπαρκείς πίσω.

Απόψε για άλλη μία φορά δεχθήκαμε γκολ προς το τέλος του αγώνα και πριν τέρμα από στημένη φάση. Δεν ήμασταν συγκεντρωμένοι στα στημένα. Πραγματικά υπάρχουν πολλά προβλήματα στο παιχνίδι μας.

Κατά τ' άλλα το πρώτο ημίχρονό μας ήταν καλό. Σαφώς καλύτερο από το δεύτερο. Γενικά μας στεναχωρεί αρκετά η αποψινή μας ήττα αλλά πρέπει να προχωρήσουμε».