Χάνεις με 4-0; Ευκαιρία για αντεπίθεση με παίκτη παραπάνω! Η Ομοσπονδία της Νορβηγίας δεν θέλει να βλέπει να... αστεία αποτελέσματα στα πρωταθλήματα και πρότεινε πως όποια ομάδα χάνει με 4-0 τότε αυτή που είναι στο... καναβάτσο θα έχει το δικαίωμα να παίξει με 12 παίκτες! Ναι, ο «κανόνας των τεσσάρων γκολ» είναι προς συζήτηση, ωστόσο υπάρχουν ήδη αντιδράσεις με αυτό, και πως δεν μπορούσαν να υπάρχουν άλλωστε.
Πηγή: soccerplus.gr
Super League
Premier League
Παγκόσμιο Κύπελλο Συλλόγων
Champions League
Europa League
UEFA Conference League
Bundesliga
Serie A
La Liga
Ligue 1
Superleague 2
Κύπελλο Ελλάδας
Euroleague
Basket League
NBA
Eurocup
Basketball Champions League
Volley
Tennis
Πόλο
Στίβος
Αυτοκίνητο