Χάνεις με 4-0; Ευκαιρία για αντεπίθεση με παίκτη παραπάνω! Η Ομοσπονδία της Νορβηγίας δεν θέλει να βλέπει να... αστεία αποτελέσματα στα πρωταθλήματα και πρότεινε πως όποια ομάδα χάνει με 4-0 τότε αυτή που είναι στο... καναβάτσο θα έχει το δικαίωμα να παίξει με 12 παίκτες! Ναι, ο «κανόνας των τεσσάρων γκολ» είναι προς συζήτηση, ωστόσο υπάρχουν ήδη αντιδράσεις με αυτό, και πως δεν μπορούσαν να υπάρχουν άλλωστε.

Πηγή: soccerplus.gr