«Εγώ είμαι το αφεντικό στα αποδυτήρια, αυτό πρέπει να το καταλάβουν όλοι... Όταν γίνει θα τα πούμε» με αφορμή την διαμάχη με τον Εστράδα. Ο Χιλιανός μέσος τα έσπασε με τον Ζιράρ και έμεινε εκτός αποστολής για το ματς με την Τρουά. Μάλιστα, την Κυριακή θα αποφασιστεί, αν ο Εστράδα ταξιδέψει στην Ελλάδα για το ματς με τον Ολυμπιακό. Εκτός για το σαββατιάτικο ματς και ο Σταμπουλί, ο οποίος ταλαιπωρείται από λοιμώδη μονοπυρήνωση και δύσκολα θα είναι έτοιμος για την αναμέτρησης της Τρίτης στον Πειραιά.