«Είναι τεράστια ντροπή αυτό που συνέβη. Ο διαιτητής περιφρόνησε τη Λεβάντε, 'χαϊδεύοντας' από την άλλη τους παίκτες της Ρεάλ. Το πέναλτι που κέρδισε η Ρεάλ, δεν ήταν πέναλτι.

Μπορώ να πω ότι έγινε σκόπιμα αυτό που έκανε. Η Λίγκα αποφάσισε ότι δεν γίνεται να χάσει η Ρεάλ. Να πάει να γ...θει, αλλά αυτό συμβαίνει πάντα», ήταν τα χαρακτηριστικά λόγια του Χουανλού.

Πηγή: thesporters.com